Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur na podlagi 52. in 63. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18) ter v skladu z 19. členom Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) objavlja
NAMERO O SKLENITVI NEPOSREDNE POGODBE ZA NAJEM VINOTEKE V IPAVČEVI HIŠI
Predmet oddaje v najem je opremljen poslovni prostor, vinoteka v Ipavčevi hiši, v izmeri 31,32 m², s souporabo hodnika in sanitarij v izmeri 7 m² ter ostalih skupnih delov stavbe na naslovu Ul. skladateljev Ipavcev 27, Šentjur. Stavba leži na parceli 182, k.o. Šentjur pri Celju. Izhodiščna najemnina je določena v višini 65,00 EUR mesečno. Najemnina ne vključuje davka.
Za oddajo predmetne nepremičnine bo sklenjena najemna pogodba za čas od 1. 1. do 31. 12. 2022.
Poslovni prostor, vinoteka se lahko uporablja le za namen protokolarnih dogodkov, poročnih obredov in drugih dogodkov, ki se dogajajo v Ipavčevi hiši in na vrtu Ipavčeve hiše.
Ponudnik je lahko pravna ali fizična oseba, ki mora izpolnjevati pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je namen predmeta oddaje v najem.
Prijavo na namero (ponudbo) je potrebno oddati v roku 20 dni od objave na spletni strani. Ponudba mora poleg osnovnih podatkov o ponudniku vsebovati ponudbeno višino najemnine, pri čemer ta ne sme biti nižja od izhodiščne.
V primeru ene ponudbe, ki bo izpolnjevala vse zahteve, bo sklenjena neposredna pogodba.
V primeru več ponudb bo izvedeno ocenjevanje prispelih ponudb, ki bodo izpolnjevale pogoje, skladno s sledečimi merili:
V kolikor bo v roku prispelo več enakovrednih ponudb le za najem, bodo s ponudniki opravljena pogajanja o višini najemnine, pri čemer bo najemna pogodba sklenjena z najugodnejšim ponudnikom.
Ponudnik za najem poslovnega prostora - vinoteke lahko poda tudi ponudbo za upravljanje in čiščenje prostorov in vrta Ipavčeve hiše ter prostorov in dvorišča Galerije Zgornji trg, ki niso predmet najema. Najugodnejša ponudba bo priznana za izpolnjevanje dela meril za izbor najugodnejšega ponudnika.
Ponudnik mora najkasneje do 23. 12. 2021 do 24. ure na elektronski naslov: obcina.sentjur@sentjur.si, osebno ali priporočeno po pošti na naslov Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, poslati izpolnjen, lastnoročno podpisan (poskeniran, če je po elektronski poti) obrazec, ki je priloga te objave.
Ponudnik lahko ponudbo spremeni ali umakne do izteka roka za sprejem ponudbe.
Najemna pogodba bo sklenjena v roku 15 dni od izteka roka za oddajo vlog.
Občina Šentjur lahko brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti do sklenitve pravnega posla prekine ali ustavi postopek oddaje v najem.
Informacije in pojasnila so na voljo na Oddelku za gospodarske dejavnosti, tel. št. 03 747 13 38 (Mateja Berglez), 03 747 13 23 (Katja Burič) in 03 747 13 19 (Martina Ljubej). Ogled nepremičnine je možen po predhodni najavi.