Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, na podlagi 52. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18) ter 19. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) objavlja
NAMERO O SKLENITVI NEPOSREDNE POGODBE
za prodajo nepremičnine parc. št. 263/41 k.o. 1133 – Goričica
1. Osnovni podatki upravljavke stvarnega premoženja Postopek prodaje vodi oziroma pravni posel razpolaganja s stvarnim premoženjem sklepa Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, kot upravljavka nepremičnin.
2. Predmet prodaje in izhodiščna vrednost nepremičninPredmet prodaje je nepremičnina z ID znakom:
- parcela 1133 263/41, katastrska občina 1133 Goričica parcela 263/41 (ID 6736803), v izmeri 217 m².
Izhodiščna vrednost stavbnega zemljišča je določena v višini 3.850,00 EUR.
Nepremičnina je obremenjena s stvarno pravico tretjih (služnostjo), in se prodaja s tem bremenom.
3. Ponudbena cenaPonudbena cena ne sme biti nižja od izhodiščne vrednosti, pri čemer ponujena cena ne vključuje 22% DDV.
V kolikor bo v roku prispelo več enakovrednih ponudb, bodo s ponudniki opravljena pogajanja o ceni.
4. Način in rok plačila kupnineKupnina se plača v 30-ih dneh po sklenitvi pogodbe oz. izstavitvi računa.
Plačilo celotne kupnine v določenem roku je bistvena sestavina pravnega posla.
5. Sklenitev pogodbePogodba bo sklenjena s tistim ponudnikom, ki bo ponudil najvišjo odkupno ceno.
Pogodba mora biti z uspelim ponudnikom sklenjena v roku 15 dni po pozivu upravljavke za sklenitev pogodbe.
Uspeli ponudnik oz. kupec plača poleg kupnine tudi davčne dajatve (DDV) in stroške notarskih storitev. Zemljiškoknjižni prenos vrši upravljavka po prejemu celotne kupnine.
Nepremičnine se prodajajo kot zaokrožena celota in po načelu videno – kupljeno, tako da upravljavka ne jamči za kvaliteto, lego, velikost in dostop do nepremičnine.
Upravljavka si pridržuje pravico, da lahko do sklenitve pravnega posla, brez obrazložitve in odškodninske odgovornosti, odstopi od pogajanj oziroma ustavi postopek prodaje. Za ponudnika je po oddaji ponudbe le ta zavezujoča.
6. Pogoji in način oddaje ponudbePonudnik je lahko pravna ali fizična oseba, ki v skladu s pravnim redom Republike Slovenije lahko postane lastnik nepremičnin.
Ponudnik mora najkasneje do
7. 6. 2019 do 24.00 ure na elektronski naslov: obcina.sentjur@sentjur.si ali priporočeno po pošti naslov Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur, z nazivom zadeve »ponudba v zadevi 478-22/2015 (2513)« poslati:
1. izpolnjen, lastnoročno podpisan (poskeniran, če je po elektronski poti) obrazec, ki je priloga 1 te objave ter
2. kopijo osebnega dokumenta (potni list ali osebno izkaznico), če je ponudnik fizična oseba ali s.p.
Ponudbe, predložene po izteku roka, bodo izločene iz postopka.
Ponudniki bodo o rezultatih zbiranja ponudb obveščeni na njihov naslov najkasneje 7 delovnih dni po zaključenem zbiranju ponudb.
7. Dodatna pojasnila in ogledInformacije in pojasnila v zvezi s predmetom razpolaganja so na voljo v Oddelku za gospodarske dejavnosti, Službi za gospodarjenje s premoženjem, tel. št. 03 747 13 34 (Konrad Pušnik) in 03 747 13 23 (Katja Burič). Ogled nepremičnine je možen po predhodni najavi.
ŽUPAN
mag. Marko DIACI