Na turistični tržnici 30. festivala mladih Turizmu pomaga lastna glava, ki bo po vse Sloveniji, se s svojimi projekti s področja turizma predstavljajo učenci kar treh osnovnih šol iz naše občine.
V celjskem centru Mercator bo turistična tržnica, zakladnica inovativnosti in raziskovanja, zaživela v torek, 8. marca 2016, ob 15. uri, na stojnicah pa se bodo predstavile ekipe OŠ Blaža Kocena Ponikva, OŠ Dramlje in OŠ Slivnica pri Celju. V okviru turistični krožkov in raziskovalnega dela so mladi pod budnim očesom mentorjev raziskovali domači kraje in se tokrat osredotočili na zeleni turizem, torej na zelene zgodbe. Navdušeno so ugotavljali, da kraji v naši Občin Šentjur nudijo velik potencial ravno za turizem, ki je povezan z bogato naravno dediščino, neokrnjeno naravo, ter so odlična izhodišča za izlete, pohode in zdravo ter aktivno preživljanje prostega časa. Seveda pa vsak kraj ponuja tudi svoje posebnosti in znamenitosti. V nalogi Vemo, zakaj ptice pojejo, so učenci turističnega krožka OŠ Slivnica pri Celju raziskovali Žusem in njegove danosti – priljubljena pohodniška destinacija se ponaša s Stolpom ljubezni, mlade pa so zanimali še turistična ponudba lokalnega območja, naravne danosti, možnosti jadralnega padalstva in vse tisto, kar bi pritegnilo čim več generacij. Turistični krožek OŠ Dramlje je pripravil raziskovalno nalogo z naslovom Štiriperesna deteljica in s v njej lotil prelepih drameljskih goric, možnosti vinogradništva, pohodništva, kolesarjenja, zanimivih točk, kot je denimo Uršula, ter proučeval možnosti za razvoj in nadgradnjo turistične ponudbe območja. Učenci OŠ Blaža Kocena Ponikva pa so se lotili sadjarstva na Ponikvi, ki ima bogato tradicijo ter zgodovino, tudi dandanes pa so sadovnjaki jablan ena od prepoznavnih značilnosti Ponikve, kjer vam radi predstavijo znamenite rojake in vas povabijo na različne učne in tematske pohodniške poti.
Projekt Turizmu pomaga lastna glava Turistične zveze Slovenije je celovit sistem organiziranega delovanja osnovnošolske mladine v turizmu. Vsebina projekta je vezana na raziskovanje turizma v domačem kraju, ugotavljanju možnosti za hitrejši razvoj in oblikovanje take ponudbe, ki bo spodbudila podjetništvo in trženje naravnih danosti ter tudi ostale ponudbe v vseh možnih oblikah.