Na povabilo župana mag. Marka Diacija sta v petek, 13. novembra, na delovni obisk v Občino Šentjur prišla direktor Direkcije RS za infrastrukturo g. Damir Topolko in vodja sektorja za investicije na direkciji Tomaž Willenpart. Glavna tema pogovorov je bila težko pričakovana izgradnja pločnika v Grobelnem, v tem pomembnem ter občutljivem obdobju, ko je na mizi predlog zakona o izvrševanju proračuna Republike Slovenije za leti 2016 in 2017 pa je beseda v Šentjurju tekla tudi o ključnih odsekih državnih cest v naši občini.
Direktor Topolko in njegov sodelavec Willenpart sta se najprej mudila na občini, jima je župan ponovno predstavil aktualne investicije na prioritetnih državnih cestah na Šentjurskem, kjer že tečejo določene aktivnosti priprave dokumentacije oziroma izvedbenih načrtov. Spomnimo, da je župan Diaci na to temo v letošnjem avgustu kar dvakrat gostil predstavnike direkcije v Šentjurju ter situacijo predstavil tudi na terenu in apeliral, da se stanje upošteva tudi pri razdelilnikih v državnem proračun za prihajajoči dve leti.
Marsikje zaradi pomanjkanja sredstev prihaja do zastojev pri izvedbi nujno potrebnih sanacij oziroma izgradenj, kar je bilo Topolku ponovno prikazano tudi na terenu. Razlog tokratnega obiska je sicer bilo srečanje direktorja direkcije za infrastrukturo s krajani oziroma vodstvom krajevne skupnosti Grobelno. Kot je namreč znano, je direkcija s sredstvi Evropskega sklada za regionalni razvoj na Grobelnem (na območju občin Šentjur in Šmarje pri Jelšah) nedavno dogradila enega največjih svojih projektov v tem obdobju – Izvennivojsko križanje Grobelno. Ob tem so bila dana zagotovila, da bo v okviru projekta zgrajen tudi težko pričakovan pločnik Stopče – Grobelno, ki bi bistveno izboljšal prometno varnost domačinov na tem območju. Gre namreč za prometno zelo obremenjen odsek, zaradi česa je gibanje v prometu za številne krajane nevarno. Že v času gradnje nadvoza jer prišlo do zamika izvedbe pločnika za nedoločeno časovno obdobje, pri čemer je direkcija za infrastrukturo kot razlog navedla pomanjkanje finančnih sredstev. Tako KS Grobelno kot Občina Šentjur sta se na te navedbi nemudoma odzvali z neizpodbitno zahtevo, da se direkcija drži obljube in da se čim prej pristopi k izgradnji pločnika. Z direkcijo so slednjič prišli do dogovora, da se do konca letošnjega leta izdela projektna dokumentacija, ki bo neposredno podlaga za izvedbo projekta. Na petkovem sestanku sta župan mag. Marko Diaci ter predsednik sveta KS Grobelno Miran Frece na Grobelnem od direktorja direkcije Topolka dobila zagotovilo, da se bodo držali zastavljenega terminskega plana izgradnje pločnika.
Aktivnosti na državnih cestah po vsej občini
Sicer pa so bili Topolku ponovno podrobno predstavljeni nujni cestni projekti, ki so zaradi pomanjkanja državnih sredstev obstali, stanje na državnih cestah pa se v času stagnacije vztrajno slabša. Tako je le še v porastu prometna obremenjenost Šentjurja, ki bi jo razrešila izgradnja navezovalne ceste Dramlje - Šentjur - Črnolica, prav tako vse močnejši tranzit od avtoceste proti Kozjanskemu in Obsotelju (gospodarstvo, turizem) ter Hrvaški. Še zmeraj je aktualno preverjanje možnosti fazne izgradnje s strani ministrstev za promet ter okolje in prostor, medtem pa bo nujno izboljšati razmere na cesti Dramlje–Šentjur (izdelan projekt za ureditev križišča pri IKC Šentjur, zagotovljeni pogoji za ureditev krožišča pri nekdanji Resevni). Župan je ob srečanju z vodstvom direkcije ponovno opozoril na vse slabše stanje ceste Dole–Ponikva–Dolga Gora, ki se zavoljo težkega tovornega prometa (rekonstrukcija železniške proge) še slabša. Stanje je zelo slabo tudi na odseku skoz naselje Straža na Gori, tudi cesta proti Kartuziji še ni obnovljena. Obnovo čakajo trije odseki na trasi Loke – Ledinščica, za katere so potrjene projektne naloge za izdelavo projektne dokumentacije, prav tako za rekonstrukcijo ceste od mostu Črnolica do Gorice pri Slivnici (Šentjur–Lesično). Veliko dela direkcijo čaka še na cesti Šentjur–Laško, kjer je izdelan projekt za začasno krožišče pri Aspari (občina bo tam uredila pločnik). Prav tako je nujno nadaljevanje modernizacije odseka Planina–Sevnica.