Spoštovane občanke in občane obveščamo, da je prenehal veljati Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah (Uradni list RS, št. 20/22, 24/22). Zaradi trenutne epidemiološke situacije je ocenjeno, da ukrepi niso več potrebni.
Občinska uprava tako ponovno deluje kot v obdobju pred uveljavitvijo odloka o začasnih ukrepih zarad epidemioloških razmer.
Še zmeraj pa je potrebno obvezno upoštevati ukrepe za preprečevanje širitve okužb:
- razkuževanje
- vzdrževanje razdalje
- nošnja maske
Odpravljeno je predhodno naročanje (možnost naročanja pa bodo organi zagotavljali še naprej), ponovno je omogočena prisotnost javnosti na ustnih obravnavah, pregledovanje dokumentov v prostorih organov, vročanje zopet poteka po pravilih Zakona o splošnem upravnem postopku, prenehala je tudi možnost podaljševanja rokov za izdajo odločb in rokov za opravljanje procesnih dejanj zaradi COVID-19 (o podaljšanju rokov za opravo procesnih dejanj se bo odločalo na podlagi pravil Zakona o splošnem upravnem postopku).
Poslovni čas občine:
Z današnjim dnem, 16. marcem 2022, pričenja z delovanjem ponovno tudi JAVNA BLAGAJNA.
DELOVNI ČAS JAVNE BLAGAJNE:
- sreda od 13.00 do 16.00
- petek od 9.00 do 12.00
Javna blagajna deluje v okviru občinske uprave. Namenjena je plačevanju položnic naših občanov brez provizije.
Blagajna deluje v pritličju občinske zgradbe – posebni vhod, levo od glavnega vhoda v upravno stavbo na Mestnem trgu 10.
Telefon: (03) 747 13 75 in 041 660 090
Na javni blagajni je mogoče gotovinsko plačevanje položnic brez provizije naslednjih javnih zavodov in podjetij: