Občina Šentjur obvešča vso zainteresirano javnost, da je pričela s procesom izdelave svoje druge Občinske celostne prometne strategije Občine Šentjur (OCPS), s čimer nadaljuje aktivnosti na področju prometnega načrtovanja v občini.
OCPS je pomemben strateški dokument, s katerim načrtujemo in sprejemamo ukrepe na področju prometa, ob tem pa v središče postavljamo kakovost življenja ljudi. Celostno načrtovanje prometa upošteva izkušnje tako majhnih kot večjih mest ter njihove dobre prakse prenaša v lokalno okolje, s ciljem kakovostnega zagotavljanja dostopnosti in mobilnosti prebivalcev.
Z OCPS želimo ob upoštevanju lokalnih potreb dati prednost izboljšanju prometne situacije s trajnostnimi, varnimi in učinkovitimi rešitvami, kot so hoja, kolesarjenje, uporaba javnega prevoza ipd.
Pretekla leta so bila zaznamovana z razvojem in napredkom na področju trajnostne prometne ureditve in mobilnosti v naši občini. Zahvaljujoč dosedanjim prizadevanjem in izvajanju ukrepov prve Celostne prometne strategije iz leta 2017, smo dosegli pomembne mejnike v varnosti, učinkovitosti in trajnosti našega prometnega sistema z izvedenimi projekti, ki prispevajo k boljši kakovosti življenja v naši občini, kot na primer:
- vsakoletna izvedba in promocija dogodka Evropski teden mobilnosti,
- ureditev kolesarske povezave in površin za pešce ob potoku Pešnica skozi mesto Šentjur,
- izgradnja parkirišča - vozlišča P+R pri avtobusni in železniški postaji Šentjur,
- sistem izposoje javnih koles v občini Šentjur – Kolesce,
- izgradnja kolesarske povezave med centrom Šentjurja in OŠ Hruševec,
- izgradnja kolesarske povezave Štore - Šentjur in Šentjur – Grobelno,
- izgradnja parkirišča za avtodome…
Ker si prizadevamo nadgraditi in nadaljevati s pozitivnimi trendi, ki smo jih začeli, smo sedaj stopili še korak naprej. Z začetkom priprave nove Občinske celostne prometne strategije se bomo osredotočili na izzive in priložnosti, ki jih prinaša obdobje nove finančne perspektive v naslednjih sedmih letih. Ključni vidik procesa izdelave OCPS bo vključevanje javnosti, torej sodelovanje prebivalcev, lokalnih podjetij, strokovnjakov in drugih deležnikov. Tako bo nova strategija temeljila na željah, potrebah in pričakovanjih naših občank in občanov.
Operacijo delno financira Evropska unija, in sicer v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021-2027, prednostne naloge 5 »Trajnostna (čez)regionalna mobilnost in povezljivost«, specifičnega cilja RSO 3.2 »Razvoj in krepitev trajnostne, pametne in intermodalne nacionalne, regionalne in lokalne mobilnosti, odporne proti podnebnim spremembam, vključno z boljšim dostopom do omrežja TEN-T in čezmejno mobilnostjo.«