Župan mag. Marko Diaci je danes, v petek, 17. junija, podpisal pogodbo za izdelavo Celostne prometne strategije Občine Šentjur (v nadaljevanju CPS).
Občina Šentjur je sofinancerska evropska sredstva iz kohezijskega sklada za ta namen pridobila preko uspešne prijave na razpis ministrstva za infrastrukturo, projekt je v celoti vreden blizu 40 tisoč evrov (85-odstotno sofinanciranje z nepovratnimi sredstvi). V skladu z evropskimi trendi se bo promet tudi v Občini Šentjur urejal ter načrtoval trajnostjo s ciljem večje kvalitete bivanja. Kot je ob podpisu dejal župan mag. Marko Diaci, je izdelava CPS podlaga za prijavo na nadaljnje evropske projekte, predvsem pa bo občina dobila pregled nad stanjem v prometu ter smernice, kako izboljšati učinkovitost pretočnosti prometa, kar je še posebej aktualno zaradi kritičnih prometnih obremenitev, posledico nezgrajene navezovalne ceste. Pogodbo je podpisal s predstavnikom na javnem razpisu izbranega izvajalca, direktorjem podjetja APPIA d.o.o., Ljubljana, Goranom Jovanovićem (partner v ponudbi je še podjetje CITY STUDIO, d.o.o. Ljubljana. Jovanović je opozoril, da so celostne prometne strategije del doseganja zavez Slovenije v okviru EU, ki si je do leta 2050 zadala bistveno manjše koncentracije toplogrednih plinov (pri nas so, tako kot promet in posledično onesnaženje, še vedno v porastu), prav tako doseči cilj na področju prometne varnosti – brez smrtnih žrtev v prometu. Konkretno na območju Občine Šentjur bodo narejene študije v smeri proučitve možnosti alternativnih načinov potovanja (kolesarske poti, kombinacija z javnim prevozom) in tako izboljšati kakovost bivalnega okolja. Študija bo oblikovana z visoko stopnjo participacije javnosti, potrjeval jo bo občinski svet. Ves čas pa bo smernice podajala tudi delovna skupina, ki jo je imenoval župan, in v kateri so poleg strokovnih sodelavcev občine tudi komandir PP Šentjur Ludvik Petrič, vodja aktivov šentjurskih osnovnošolskih ravnateljev Robert Gajšek in Franc Bevc, predsednik Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Šentjur.
»Operacijo delno financira Evropska unija in sicer iz Kohezijskega sklada. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi št. 4: Trajnostna raba in proizvodnja energije in pametna omrežja, prednostne naložbe št. 4.4: Spodbujanje nizkoogljičnih strategij za vse vrste območij, zlasti za urbana območja, vključno s spodbujanjem trajnostne multimodalne urbane mobilnosti in ustreznimi omilitvenimi prilagoditvenimi ukrepi, v okviru specifičnega cilja Razvoj urbane mobilnosti za izboljšanje kakovosti zraka v mestih.«