RAZPISNA DOKUMENTACIJA
JAVNI RAZPIS ZA PREVZEM POKROVITELJSTVA DOGODKOV/PROJEKTOV
V OBČINI ŠENTJUR V LETIH 2025 in 2026
Razpisna dokumentacija vsebuje:
1. Besedilo javnega razpisa;
2. Razpisne obrazce:
· Vloga za prevzem pokroviteljstva:
- obrazec št. 1: Podatki o prijavitelju in splošna izjava.
- obrazec št. 2: Podatki o dogodku/projektu.
· Poročilo o realizaciji dogodka/projekta:
- obrazec št. 3: Poročilo o realizaciji dogodka/projekta.
3. Osnutek Pogodbe o prevzemu pokroviteljstva;
Javni razpis se objavi na spletni strani Občine Šentjur 9. 5. 2025.
Javni razpis je odprt do porabe sredstev, ki so zagotovljena v proračunih Občine Šentjur za leti 2025 in 2026.
Izvedbo javnega razpisa izvaja s sklepom imenovana komisija.
1. BESEDILO JAVNEGA RAZPISA
Na podlagi 37. in 43. člena Statuta Občine Šentjur (Ul. RS št. 37/11 – uradno prečiščeno besedilo in 54/16), Odlokov o proračunu Občine Šentjur za leti 2025 in 2026 (Ur. l. RS, št. 112/24) ter določil Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24), ki se smiselno uporabljajo tudi za lokalne skupnosti, župan Občine Šentjur objavlja
JAVNI RAZPIS ZA PREVZEM POKROVITELJSTVA DOGODKOV/PROJEKTOV
V OBČINI ŠENTJUR V LETIH 2025 in 2026
1. PREDMET JAVNEGA RAZPISA
Predmet javnega razpisa je prevzem pokroviteljstva pomembnih humanitarnih, kulturnih, športnih in drugih dogodkov/projektov, ki so v javnem interesu občine.
Nameni dogodkov/projektov so: strokovna srečanja, razstave, predavanja, tekmovanja, izdaja publikacij, obeležitve jubilejev in drugi dogodki/projekti, pomembni za občino.
2. POGOJI ZA KANDIDIRANJE NA JAVNEM RAZPISU
Prijavitelji na javni razpis so lahko društva, zavodi, krajevne skupnosti in druge neprofitne organizacije. Izpolnjevati morajo naslednje pogoje:
· imajo sedež v Občini Šentjur ali
· imajo sedež izven Občine Šentjur in je njihov član/predstavnik občan Občine Šentjur ali
· imajo sedež izven Občine Šentjur in organizirajo dogodek/projekt v Občini Šentjur za naše občane.
3. MERILA ZA VREDNOTENJE DOGODKOV/PROJEKTOV
Vrednotenje pomembnosti dogodka/projekta za Občino Šentjur in določitev višine dodeljenih sredstev se izvede na podlagi predložene vloge za prevzem pokroviteljstva, ki jo sestavljata razpisna obrazca št. 1 in št. 2.
Na podlagi predloženih razpisnih obrazcev št. 1 in št. 2 bodo prispele vloge ovrednotene po naslednjih merilih:
- dogodek/projekt je pomemben za Občino Šentjur - odobrena sredstva do 500 EUR;
- dogodek/projekt je večjega pomena za Občino Šentjur - odobrena sredstva od 501 EUR do 1.000 EUR;
- dogodek/projekt je izjemnega pomena za Občino Šentjur - odobrena sredstva od 1.001 EUR do 2.000 EUR;
Prejeta sredstva iz javnih in drugih virov ne smejo prekoračiti skupnega stroška dogodka/projekta.
V kolikor so porabljena sredstva prijaviteljev manjša od odobrenih, se izplačajo sredstva v višini dejansko porabljenih.
4. SREDSTVA
Sredstva v višini 20.000,00 EUR v letu 2025 in 20.000,00 EUR v letu 2026 so zagotovljena na proračunski postavki 2330060 Tekoča proračunska rezerva.
Javni razpis je odprt v posameznem letu do porabe sredstev, ki so zagotovljena v proračunih Občine Šentjur za leti 2025 in 2026.
5. OBDOBJE PORABE DODELJENIH SREDSTEV
Prejemnik sredstev je dolžan sredstva porabiti v času od objave razpisa do 31. 12. v posameznem koledarskem letu.
6. ROK ZA PREDLOŽITEV VLOG IN NAČIN PRIJAVE
Popolna vloga na javni razpis za sprejem pokroviteljstva obsega:
- izpolnjen obrazec št. 1: Podatki o prijavitelju in splošna izjava,
- izpolnjen in podpisan obrazec št. 2: Podatki o dogodku/projektu,
- priložene predračune predvidenih stroškov dogodka/projekta.
Vloge so lahko Občini Šentjur dostavljene osebno ali priporočeno po pošti na naslov: Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur ali po e-pošti na naslov: obcina.sentjur@sentjur.si
V kolikor je vloga poslana po pošti je priporočeno, da je na ovitku vloge napisano:
· naslov: Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur,
· v levem spodnjem kotu jasno označeno: »Ne odpiraj — prijava na javni razpis za prevzem pokroviteljstva«.
· v levem zgornjem robu ovitka naj bo napisan naziv in naslov prijavitelja.
Vse razpisne obrazce in pogodbo mora podpisati zakoniti zastopnik oziroma od zakonitega zastopnika pooblaščena oseba (pooblastilo mora biti priloženo).
7. POSTOPEK DODELITVE SREDSTEV
Postopek vrednotenja pomembnosti dogodka/projekta in dodelitve sredstev bo vodila Komisija za izvedbo javnega razpisa za prevzem pokroviteljstva v Občini Šentjur v letih 2025 in 2026 (v nadaljevanju: komisija).
Komisija bo vloge obravnavala praviloma mesečno po vrstnem redu prispelih vlog.
Komisija bo za sofinanciranje dogodkov/projektov predlagala le tiste, ki bodo v celoti ustrezali pogojem in merilom tega javnega razpisa.
Na osnovi ocenitve vlog s strani komisije bo Občina Šentjur z izbranimi prijavitelji sklenila pogodbo o zagotovitvi sredstev iz občinskega proračuna.
V 15 dneh po prejemu pogodbe morajo prijavitelji podpisani izvod pogodbe vrniti občini. Če podpisana pogodba s strani prijavitelja ni vrnjena v 15 dneh od izdaje pisnega poziva za podpis, se šteje, kot da je prijavitelj odstopil od prijave na razpis.
Prijaviteljem bodo sredstva izplačana po predložitvi obrazca št. 3: Poročilo o realizaciji dogodka/projekta, skupaj s priloženimi dokazili o realizaciji. Poročilo o realizaciji dogodka/projekta mora biti oddano najkasneje v roku 30 dni po končanem projektu, vendar ne kasneje kot do 30. 11. v posameznem koledarskem letu v Glavno pisarno Občine Šentjur.
8. INFORMACIJE GLEDE JAVNEGA RAZPISA
Vse informacije v zvezi z javnim razpisom so na voljo na Občini Šentjur na Oddelku za družbene dejavnosti, tel. (03) 747 13 13 (Judita Methans Šarlah) ali v Kabinetu župana, tel. (03) 747 13 20 (Barbara Murk Peklar).
Razpisna dokumentacija je dosegljiva v elektronski obliki na spletni strani Občine Šentjur: www.sentjur.si ter v glavni pisarni Občine Šentjur (II. nadstropje).
Župan,
mag. Marko DIACI