JAVNI RAZPIS
ZA DODELITEV NEPROFITNIH STANOVANJ V NAJEM
Predmet razpisa
Občina Šentjur (v nadaljevanju: razpisnik) razpisuje oddajo neprofitnih stanovanj v najem, ki bodo izpraznjena ali na novo pridobljena v letih 2025, 2026 in 2027. Prav tako so predmet razpisa tudi stanovanja, na katerih bo razpisnik v letih 2025, 2026 in 2027 pridobil razpolagalno pravico. Predmet razpisa je približno 20 neprofitnih najemnih stanovanj na različnih lokacijah v Občini Šentjur. Natančnega številka razpoložljivih stanovanj v letu 2025, 2026 in 2027 ni mogoče vnaprej predvideti, zato se bodo stanovanja oddajala glede na razpoložljive možnosti.
Prednostni listi
Oblikovani bosta dve ločeni prednostni listi:
Razpisni postopek
Vloga
Osebe, ki želijo sodelovati na razpisu za dodelitev neprofitnih stanovanj v najem morajo oddati vlogo na posebnem obrazcu. Obrazec vloge, s katerim se prosilci prijavijo na razpis, bo na voljo od 29. 1. 2025 do vključno 28. 2. 2025 v glavni pisarni Občine Šentjur, v drugem nadstropju stavbe Mestni trg 10, Šentjur, v času uradnih ur in na spletni strani razpisnika www.sentjur.si.
Upravna taksa
Ob vložitvi vloge morajo prosilci plačati upravno takso v znesku 22,60 EUR za vlogo in izdajo odločbe po tarifni številki 1 in 3 taksne tarife Zakona o upravnih taksah (Uradni list RS, št. 106/10 – uradno prečiščeno besedilo, 14/15-ZUUJFO, 84/15-ZZeIP-J, 32/16, 30/18-ZKZaš in 189-20 – ZFRO – v nadaljevanju: ZUT). Vlagatelji lahko upravno takso plačajo na blagajni Glavne pisarne Občine Šentjur v času uradnih ur ali s plačilnim nalogom na račun Občine Šentjur, številka: SI56 0132 0520 0309 118, referenca SI11 76201-7111002-0022 – upravne takse.
Fotokopijo potrdila o plačilu je potrebno priložiti k vlogi.
Prosilci s slabim premoženjskim položajem lahko v skladu s 25. členom ZUT zaprosijo za oprostitev plačila takse, če izpolnjujejo naslednje kriterije: so prejemniki denarne socialne pomoči kot edinega vira preživljanja, so prejemniki varstvenega dodatka po predpisih socialnega varstva ali so prejemniki nadomestila za invalidnost po predpisih, ki urejajo varstvo odraslih telesno in duševno prizadetih oseb.
Status upravičenca dokažejo z veljavno odločbo.
Rok za oddajo vloge
Prosilci izpolnjeni obrazec vloge z ustreznimi prilogami in skupaj z dokazilom o plačilu upravne takse oddajo od 29. 1. 2025 do vključno 28. 2. 2025:
· osebno v glavni pisarni Občine Šentjur, v času uradnih ur ali
· s priporočeno pošto na naslov: Občina Šentjur, Mestni trg 10, 3230 Šentjur. Za pravočasno oddano poštno pošiljko se šteje pošiljka z žigom pošte na dan 28. 2. 2025.
Izpolnjeni vlogi za dodelitev neprofitnega stanovanja v najem morajo prosilci priložiti vse listine, ki so zahtevane v vlogi.